Tuesday, March 27, 2007

旅遊夢 / Traveling Dream

旅遊? 您想嗎? 不用想啦﹐答案肯定是想啦﹐有誰不想去旅遊呢。自從二零零四年的新加坡之旅後﹐常常都會心癢癢的想去旅遊﹐但錢包叔叔不點頭咧。我不貪心﹐每年至少給我出國旅遊一次我也很滿足了﹐希望我的旅遊夢每年都可以實現吧!


Traveling or go for trip? Do you want? What do you think? No need to think, answer sure will be want. Since after year 2004 went for the Singapore Trip, I feel like always want to go for travel but “Mr. Wallet” does not give help. I’m not a greedy person; at least one trip per year to travel to other country is enough for me. Hope my traveling dream will come true every year!

4 comments:

Frankie said...

我的答案是可有可无。
因为不并不是很喜欢旅游的。

ED said...

對我來說旅遊可以增廣見聞﹐探討他族的生活習俗。

Wois said...

这是chiang mai的袅视照吗?

怎么和我想象是不一样的?回家要问大嫂。

ED said...

是呀﹐這是從上空拍下的清邁。。美嗎? 哈哈。