Friday, December 28, 2007

圣誕禮物 / Christmas Gift


圣誕已過,在平安夜二十四日那天,我跟她交換禮物,禮物是自制的。她見到我第一句就說我一定不喜歡這禮物,我說沒關係。打開後,哈哈。。。原來是金碧輝煌的圣誕樹,還附上自制的圣誕卡。不錯啦,我沒埋怨妳的禮物,多謝噢。這是我今年來收到的第一份和唯一的一份圣誕禮物,而我卻送上了我自制的禮物,整份禮物九十五巴仙是廢物再循環的物品。她說喜歡我的禮物,哪我們明年再交換過吧。~圣誕節快樂~

Christmas has passed; I met with her on the Christmas Eve for the purpose of gift exchange. The gift is DIY type. When I met her, she told me I will not like it, I said never mind. When opened, it is a Golden Christmas tree, attached with a DIY greeting card. Not bad, I like it, thank you. This is the first gift & the only gift for my Christmas for this year, and I did gave my DIY gift to her too, 95% of the gift is recycle things. She said she like it, so will exchange gift again for next year, okay. ~Merry Christmas~

No comments: