Monday, May 21, 2007

黃昏的到來。。。 / Dusk has arrived...

黃昏的到來﹐我望向西方﹐太陽公公在山角旁落下。在亞庇可看到如此讚的日落﹐使我念念不忘。

Dusk has arrived, I looked toward to the west, and the sun is move down to the corner of the hill. At Kota Kinabalu have chance to watch such a beautiful sunset; I will never forget such a moment.

4 comments:

Frankie said...

好美哦。。。。原来你拍照也有一手。

ED said...

其實不是我厲害﹐只因那時剛好遇到美景和日落才能拍到如此的照片﹐我真的不敢當。

你說"原来你拍照也有一手"﹐才不呢﹐我有兩支手咧。哈哈。

夏娃 said...

我的家在labuan,可是我没看过这样的日落@@

ED said...

夏娃﹐

多到可看到日落的海邊應該可以看到比這個更讚的吧。 :)